Močen in zelen
4 valji v liniji z dvojno odmično gredjo in 16v, verižnaporazdelitev in common rail direktni vbrizg goriva. Turbokompresor z variabilno geometrijo preko elektronskega nadzora, vodno hlajeni hladilnik in ponovno kroženje izpušnih plinov prek dvojnega hlajenega EGR-ja.
Motor novega modela D-Max N57 ohranja zgradbo prejšnjega modela in njegovo zanesljivost, ki je od vedno značilna za motorje ISUZU. Moč in navor ostajata nespremenjena, vendar serija tehničnih novosti zadnje generacije (Start&Stop, sistem EGR z nizkim tlakom, sistem SCR) skupaj s povišano največjega pritiska pri vbrizgu goriva za 25% dodatno izboljšajo učinkovitost in hkrati na najnižjo raven znižujejo porabo goriva in izpuste NOx in CO2.
Poraba in izpusti so boljši od prejšnjega modela.
Tu so vrednosti (WLTP)*:
Emisija CO2 (kombiniran ciklus) na 4x2 (ročni menjalnik) je 220 g/km in poraba goriva 8,4l/100 km
Emisija CO2 (kombiniran ciklus) na 4X4 (samodejni menjalnik) je 223 g/km in poraba goriva je 8,5l/100km
14,5 litrski rezervoar za AdBlue® in nizka poraba zagotavljata odlično skupno avtonomijo.
ISUZU vedno posveča veliko pozornosti okolju: novi D-Max N60 ima odstotek možnosti recikliranja 92% in potencialni odstotek ponovne uporabe 99,6%.
*Standardna WLTP procedura merjenja emisij in porabe goriva je zamenjala predhodno NEDC proceduro. WLTP način merjenja zagotavlja bolj realističe rezultate merjenja in odraža dejanske porabe goriva ter emisije plinov, saj se le-ti merijo v realnih pogojih uporabe vozila. Poraba goriva in emisije toplogrednih plnov (CO2) izmerjene na ta način so v večini primerov višje, kot tiste izmerjene po proceduri NEDC.
Upoštevati pa moramo tudi to, da poleg delovanja motorja na emisije CO2 in porabo goriva vplivajo drugi ne-tehnični vplivi, kot na primer način in stil vožnje in podobno.